fredag 30 mars 2012

Rapunzel #2 klar

Nu har håret torkat klar och jag har pillat bort allt papper och alla sugrör. Ja, det kanske lät lite konstigt men jag lockade håret genom att blöta det, snurra det runt ett sugrör, lindade in det i papper och tejpade runt.
Det blev helt okej, bortsett från att tinselet inte ville krulla sig. :/ får se om det blir att göra om det eller ej!
Nu till bilderna:



Det här är alltså en wanna-be My Little Pony G1 Rapunzel!
Tycker att slutresultatet blev bra, nu återstår det bara att se om det blir godkänt^^

Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Asså jag säger bara WOW! Du vet att jag är helt sjukt supernöjd -finner inga ord hur fin hon blev så himla likt originalet du är en supertalang inom cutoms! Och så himla snabb och kreativ! :D
    ska lägga upp henne på min blogg snart

    SvaraRadera