måndag 12 mars 2012

Sneak Peek

Här har det varit dött!
Jag har pysslat lite men ärligt talat har jag mest legat död på soffan den senaste veckan(veckorna?)
Jag ska försöka hålla igång lite så får vi se hur det går :)
Jag har faktiskt målat en pony, men det är en sjöpony och jag har inte gjort något "ställ" till den änny (den kan inte stå). Så den väntar jag lite med.
Men ni kan få en liten bild på en annan pony jag håller på med. Den är nästan klar :)
 Någon som känner igen honom? ;D

Jag har även fått en beställning på en rapunzel pony som ska till England, så den ska jag börja med så fort vi har klarat ut detaljerna :)
Ha de bra!

4 kommentarer:

  1. oh wow en Rapunzel vill jag cokså ha!!! Vilken cool röd men det är väl Tex inte Tornado hoppas jag

    SvaraRadera
  2. Sv. Det är bara att säga till ;)
    Det var faktiskt en Daddy apple delight (utan hår och tusch märken över hela kroppen) :)

    SvaraRadera
  3. aha spännade ja jag är intresserad vad skulle det kosta? Du kan pm:a mig på druvis om du vil :) jag heter samma där.
    sv: Ja det var den från Tradera :)

    SvaraRadera