fredag 20 april 2012

Pressentask

Den här asken gjorde jag tillsammans med armbandet och ponyn .
Asken är var en vanlig pappersask från panduro som jag smyckade med diverse dekorationer, papper och band samt färgade med distress ink.





 Allt tillsammans:
I dag har jag små pluggat lite, och samtidigt som jag lyssnade på en ljudbok till skolan hade jag tänk förbereda för ett par customs men det slutade inge vidare bra.
När jag kokade en pony tappade jag den i kastruller och skvätte ner min arm, vilken kan tänkas inte vara noge vidare skönt! Lite senare tog jag upp en huvudlös pony ur kastrullen och när jag skulle hälla ur vattnet vad tror ni händer då? Får vatten över hela handen....
Det var alltså ingen vidare dag för kokning ( vilket är anledningen till att middag blir inställt!)

I stället över gick jag till mitt Bling-projekt, jag har kommit en bra bit på vägen men sen tog blinget slut. Vilket betyder att jag har gjort av med cirka 500 bling-stenar!

Hoppas ni får en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Nä men gu stackare och det är mina ponier fel också :( Hoppas inte att du får några bestående brännskador av det där, det ska man ta väldigt allvarligt meddela mig gärna hur det går med handen, hur det ser ut Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken ^^ men det var inte dina ponysar utan ett par customs som jag ska göra :p
      Men det ser okej ut, det är bara rött och svider så det ska nog bli bra. Tack iaf ^^

      Radera