torsdag 12 april 2012

Sköldpadda!

Jag har varit väldigt kraslig den senaste veckan så jag har inte gjort så jätte mycket tyvärr :/
Jag är fortfarande väldigt hängig, men släpar mig till skolan och gör det jag måste i alla fall!
Kämpar på ;)

Jag har i alla fall jobbat på en "ny" beställning och denna gång är det en Ninja Turtles, för att vara lite mer specifik så är det en  Raphael.
Så här ser det ur så här lång:


Det är lite små grejer kvar innan det ska lackas, men snart klar som sagt.
Jag har även virkat lite, det var ett tag sen kan man säga. Dock tror jag att jag kommer behöva mer garn då jag gjort en fjärdedel och har redan tagit slut på ett nystan. Tur nog säljer dom det garnet i min lille stad *läs by*.
Nu får ni ha en trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Vad är det för lera du använder till dina customs? :)

    SvaraRadera
  2. Sv. Jag använder pappersleran Silkis från panduro :) Den är lite klibbig och fastar bra!

    SvaraRadera
  3. Han är verkligen helt awesome :D

    SvaraRadera
  4. Vilken störtcool ponny! :)

    SvaraRadera