måndag 28 maj 2012

BlingBling Pony

Färdig produkt!




För ungefär en månad sen köpte jag lite rhinestones från panduro för att göra denna.
Jag gjorde den medans jag lyssnade på en ljudbok som jag skulle "läsa" till skolan.

Det är 500+ bling på den! 
4 stycken påsar med "vita" 3 mm stenar som innehöll 50 stycken stenar per påse
+
1 och en halv påse med blandade stenar i rött,rosa och vitt i 1 mm och 3 mm 
+
en del extra 1 mm vita stenar som jade hade
så nästan 700 st kan jag tänka mig
Kanske kan verka lite mycket men det sitter 50 stycken bara på bägge öronen :p

Snart ska jag i väg och jobba igen.
Jag har gått över från 11-12 timmars pass till 9 timmar vilket är skönt. 
Blir lite extra sömn ;)

Jag har äen virkat lite, men har inte sytt ihop det än. Förhoppningsvis kan jag göra det i helgen när jag är ledig! (jobbar t.o.m torsdag)

Hoppas ni får en trevlig vecka!

3 kommentarer:

  1. Hejhej!
    Nu har jag kollat lite här på din blogg och det är häftigt att se hur du gör om MLP:s! =) Jag undrar hur du gjorde iordning håret på de där andra små figurerna? Vill så gärna få håret fint på mina MLP:s. =)

    SvaraRadera
  2. Åhh Vad söt! Jag älskar den! Bra jobbat! :)

    SvaraRadera
  3. Vad häftig den är, verkligen bling!! :)

    SvaraRadera