tisdag 8 maj 2012

Fortsättning på ponydraken

Jag har jobbat vidare på min pony som ska vara klar nästa vecka:

Den ska slipas lite, sen målas och lackas.Det blir nog super bra ;D
Blå med silverblå detaljer ska det bli i alla fall :)
Tyvärr ser man inte så mycket på bilden då allt är vitt och det inte blev så mycket skuggningar.

Denna vecka har jag fullt upp i alla fall! Skola i går sen i morgon,torsdag och fredag plus att jag jobbar torsdag till lördag.
Två av mina bröder fyller åt på söndag (22 och 13 blir dom!) som tur har jag redan fixat presenter, vilket jag sjääällvvvkkllaart INTE höll på att glömma!! .... O.O
Har även en del skolarbete att göra, hoppas att jag hinner med allt ^^
Jag är nog den ända som tycker att det är jätte bra att vi börjar kl 8 i skolan så jag hinner med mycket under dagen!

Jag har även läst klart The Running Man och jag läst dom första 100 sidorna i Fever Dream, så snart måste jag köpte fler böcker (och en till bokhylla xD)


Till sist vill jag visa dom här:
Två Big Macintosh! Mohahah!
Hittad även en extra Meadow Song (den bruna) men min vän hade inte den så hon fick köpa den av mig :)
Dock vill jag ha fler Big Mocintosh!! 

Hoppas ni får en trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar