tisdag 15 maj 2012

Keypers update!

Förra veckan fick jag hem lite fler keypers! Dock behövde dom lite kärlek innan jag visade upp dom. Deras hår var tovvigt och känndes som svinto >.< inte mysigt
I går tog jag en liten paus från pluggandet för att leka lite med plattågen, detta skedde då efter kl 22 x)
Tyvärr blev det ingen "före" bild så ni får bara se hur fina dom är nu!

Brella/Bonnie the Bear:
Det här är då den vuxen björnen.
Björnarna släpptes bara i andra serien.

När jag köpte den så visste jag inte att det var den vuxna, jag hade inte så stor koll på de andra djuren utöver sniglarna, nyckelpigorna och sköldpaddorna. Plus att jag inte hade sett den på ebay usa/uk innan, med det finns massor av den på den tyska sidan :) Jag i alla fall blev lite förvånad när den kom och fick se storleken ;p
Jag betalde 12 kr (!!)  för den, jag tror inte att den är lika populär som i tyskland :p

Honey the Baby Bear:
Detta är då baby björnen som släpptes.
Det har jag sett lite fler gången på ebay och det är lite populärare, just denna budades upp till ungefär 65 kr innan den blev min :) Ändå ett helt okej pris

Scramer the Squirrel:
 Ekorrarna släpptes även dom bara i andra serien och detta är då babysen och jag betalde ungefär 35 kr för den :)

 Och en liten bild på min Pearl #2
Hennes hår ska vara som en enda stor lock, precis som på bilden, men när jag fick henne var håret helt rakt.
Igen, ingen före bild men ni ser ju hur söt den är ;)

Köpte även tre nya böcker i dag! Denna gång blev det en väldigt blandad hög :
Snart måste det in förskaffas en ny bokhylla igen O.OJust nu har vi typ 10 böcker som ligger lite varstans då dom inte får plats, plus att våra manga böcker inte har fått plats så det stor en rad framför en annan, vilket inte är så kul-

Jaja nu ska jag försöka plugga lite mer, hur jag ska hinna med allt vet jag ej -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar