måndag 14 maj 2012

Över 100 Ponysar!

Jag har varit nära 100-streket ett bra tag men sedan sålde jag av lite dubbletter och extra ponysar som jag inte ville ha.
Men efter förra veckans Ebay/Tradera leverans och ett besök på BR så har jag nu 110 ponysar! Woho!
(då räknar jag inte in dom baits jag har, vilket tydligen är 55 st o.o varför har jag 55 stycken baits???)

Mitt Samlingsskåp! Både ponysar och mina keypers ^^
 Min MOC/MIB hylla!
Består mest av keypers än så länge 
Jag ska köpa två tavellister till så att det löper över hela väggen

Ville även visa mitt finaste hyllplan i skåpet!  Jag fick hem Baby Bonnet School of Dance så jag var tvungen att fixa om lite :)
På denna hylla står då mina två playsets, det andra är Sweet Dreams Crib, plus de första setet med Baby Ponys med de tillbehör som jag har till dem hittills!


Mina ballerina ponys fick flytta in i skolan då de passade bra där :)



Jag skulle gärna visa lite fler bilder på mitt nya playset men jag har använt upp allt bildytrymme :o
Jag har nu köpt mer, men det tar tydligen upp till 24 timmar innan de laddas på, så jag får åter komma i morgon :)
Ha de bra!

5 kommentarer:

  1. Fin samling! fint och ljust skåp du har till dem också ^.^

    SvaraRadera
  2. Wow så fint och så många du har redan!! Hur har det gått med MOC:en? Var den dyr? Ja jag listade snabbt ut det sen vem det var och så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TackarTackar ^^ Jobbar hårt vetut ;)
      Betalade 315 kr för den, mailade med henne i över en och en halv vecka och hon gick fram och tillbaka och ville inte göra något alls åt det. Tillslut tröttnade jag och sa att vi skulle skita i det och sen så lämnade jag dåligt omdöme. >.< Grymt irreterande!

      Radera
    2. *suck* klickade in på tradera för att kolla hur det ståd till ... -.- hon komenterade det neg. och sa att jag har förstört de själv (?) och lämnade sen dåligt omdöme på mig >.< bra stil!

      Radera
  3. nä men gu så himla tråkigt verkligen oseriös säljare som inte vill tillmötesgå sina köpare -jag tycker att köparna är såå viktiga när jag själv säljer saker

    SvaraRadera