söndag 6 maj 2012

Tenta dag

Nu är veckans jobb avklarat det blev bara fredag och lördag då jag måste skriva min tenta i dag. Vi har haft en löpande hemskrivning, vilket betyder att vi skulle skriva vart efter kursen gick, men då det har varit så mycket att göra så har jag inte hunnit. ( Det var ingen som var klar innan denna onsdaoch få hade ens börjat)

Så för en halvtimme sen anlände jag till skolbibliotektet (k10) för att vara där när dom öppnar så jag kunde låna två böker som jagbehöver på dagslån. Jag ska skriva 6-8 sidor och hittils har jag....inget! x)
Men det ska nog gå bra ialla fall.

Hoppas er helg har varit trevlig!
Förberätt för en heldag på bibblan!

6 kommentarer:

  1. hej!

    Du frågade om hur jag satt fast en liten bukett på ett kort jag visade i min blogg, och det enkla svaret är lim. Massor av lim :) Jag sätter en rejäl klick Scrappy Glue där buketten ska sitta och sen lägger jag buketten i limmet och låter det torka. Sitter som berget! Ska man vara ärlig så limmar jag det mesta, när jag har blomsterarrangemang på layouter eller kort är det nästan mer Scrappy Glue än blommor :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Kommer med en knäpp fundering helt plötsligt. Men såg att du komenterat Groodaaa's blogg att du sett Daisy Dreams med Fluttershy på Lekia. Vart, på vilket lekia? Jag är på jakt efter Daisy dreams men har inte lyckas hitta henne nånstans.. ,_,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjo!
      Såg den i södertälje :) Om du vill kan jag åka och kolla om den finns kvar och köpa den åt dig?
      Om du själv inte hittar en alltså :)

      Radera
  3. Aha ne jag bor i örebro och verkar som att lekia inte finns här :( ååh jaså? skulle du vila det? :O skulle bli väldigt glad i såna fall!:D Men inget du behöver om du inte vill såklart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är klart :) Jag skickar killen min i morgon och kollar ^^ Har för mig att dom kostade 129 kr :)

      Radera
  4. ååh va snällt i såna fall *__* hyperglad!:D

    SvaraRadera