torsdag 21 juni 2012

Deflockad SS Paradise

Nu har jag äntligen deflockat en av ponysarna!
Ribbons som jag höll på med tog såååå lång tid, den är full med små ludd som inte vill gå bort >.< jag har spenderat många tråkiga timmar för att försöka få bort det.
Jag var ganska redo för att ge upp, men jag kom på att jag läste hos MyMLPLife att hon hade haft olika lätt att få bort flock på olika ponysar.
Så jag testade på Paradise och flockingen rann nästan av! Okej lite väl överdrivet men efter Ribbons så känndes det så xD

Här är hon i alla fall:

 Symbolerna klarade sig bra ^^ Var grymt orolig för att jag skulle råka ta bort hela O.O
 Tyvärr försvann lite av ögonfransarna, det går visserligen att måla i om man vill det.
De rosa på kinderna klarade sig de med ^^
Hon har lite fläckar som jag inte får bort men det går nog att solbleka :)
Jag testade även lite på den sista ponyn och det gick bra det med !
Hoppas att ni får en trevlig Midsommar! Själv ska jag jobba men det blir nog bra det med ^^
Goder Natt!!

3 kommentarer:

  1. Wow så fin hon blev! Ja det är bara fylla i ögonfransarna du är så duktig på det klarar inte det själv. Men va tråkigt att det tog så lång tid med Ribbon! :( Provade du att koka och skrapa av flocken? Ja fläckarna tar jag isf basiron på :) Vi har äntligen bestämt datum för pony festen hos mig -det blir lördagen den 7:e juli och det skulle verkligen vaar jätteroligt om du ville komma, det finns sovplats hos mg om du skulle vilja det :) Superbra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Åh det va tråkigt men det blir fler gånger :D

    SvaraRadera
  3. Sv: Bright Eyes MOC var inte så himla dyr faktiskt men jag buda hem den på Tradera så det var nog därför men runt 600 kr har jag för mig på ebay hade det säkert blivit det dubbla -jag tror det ligger en uppe nu som man kan ge best offer på om jag inte minns fel :)

    SvaraRadera