fredag 29 juni 2012

Hjärtekatt #18

I natt sydde jag ihop denna lilla katt, det var meningen att jag skulle ha gjort det tidigare igår men jag insåg att jag tappat bort en arm så jag fick virka en ny. Vilket inte var så roligt så det drog ut på tiden.
Det är inte första gången jag tappar en del, jag var tvungen att virka nya öron till den bruna katten >.<
Troligen ramlar dom ut när jag tar ut garnet ut påsen (virkar dom på tåget till och från jobbet).
Jag ska börja lägga delarna i en egen påse för att unvika att det händer igen!!

Den senaste hjärtekatten
 


Fly Away!

Jag har nästan vikat klart en till, en röd denna gång. Ben, en arm och en nos kvar bara. :)

Jag har varit ledig både i dag och igår vilket var skönt ^^ Jag har inte gjort så mycket, spenderat tid med min älskling, sovit och latat mig! I går tog jag två tupplurer på två timmar var och i dag sov jag tre timmar vid tre :D
Nu ska jag jobba fem dagar förhoppningsvis blir det inte allt för jobbigt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar