lördag 9 juni 2012

Liten Virkad Katt

I dag sydde jag ihop en katt! Om det är några "gamla" läsare där ute så känner ni kanske igen Hjärtekatten?
Jag virkade ihop 15 stycken förra våren/sommaren efter det blev jag ganska trött på mönstret och fick annat att göra ^^'
Katterna åker iaf till olika sjukhus med hjärtavdelning och ges sedan till barn med hjärt problem.
Om ni vill läsa mer om projektet klicka in här.
Den plus en annan har legat nu i nästan två veckor färdig virkade men inte ihop satta. Jag har tänkt att fylla en låda med ett par stycken och skicka :)

Jag var ledig både i dag och igår, vilken var skönt!
I går var jag med min lillebror och moder på Gröna lund vilket var trevlig, även om jag mådde sjukt illa efteråt (blir grymt åksjuk -.-')
I dag har jag gjort en del: diskat, gjort rent spisen (var otroligt smutsig men nu är den som ny ^^), städat hela lägenheten, damsugit och tvättat. På kvällen blev det även en kladdkaka:
Den blev helt okej, min kompis recept är godare men jag har det inte hemma och jag tänkte inte på att ringa antinge min vän, min moder eller syster som har det ^^' nästa gång ska jag göra det iaf!!

I morgon är det dags att jobba igen men då är det bara elva till åtta :) måndag och tisdag blir det elva timmars följt av ledighet och konvent!!

Hoppas ni har haft/får ha en trevlig helg ^^
Goder Natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar