lördag 30 juni 2012

Mitt senaste Pony inköp : MIB Pony Bride

Jag såg en bild på en MIB Pony Bride för två veckor sedan och tyckte att det var den finaste MIB jag någonsin sett!
Den har väldigt fina färger och själva lådan är oval, jag bestämde mig för att en sådan ska jag ha någon gång i framtiden!
Ja, framtiden var ganska nära för förra torsdagen kickade jag runt på MLPArena och hittade henne i ens säljargalleri med bland över 200 ponysar xD

Först var jag lite osäker på om jag skulle ha råd med henne, men säljaren sa att jag fick köpa den för 45$ vilket jag tyckte hon var värd (även om det kanske inte är vad hon brukar säljas för). På det skulle det bli frakt på 25$ men det slutade på 17$ (fick tillbaka mellan skillnaden.
Allt som allt blev det 625 kr med frakt från USA :)

Här är hon:
Super fin, synd bara att lådans "tak" hänger ned och att håret ligger framför ringen.
Annars ser den bra ut, måste damma den lite bara ^^

Super snabbt gick det iaf! Jag betalade den i måndags när jag fick min lön och fick den i går!
Vet att jag skrev för ett tag sedan om ett packet som tog 3 veckor från UK och ett annat från Nederländerna, så jag var lite rädd att det skulle ta jätte lång tid ^^

Nu ska jag göra mig klar för att gå till jobbet, tråk väder i dag så det blir stövlar och paraply!
Hoppas ni får en bra dag! :)

4 kommentarer:

  1. OJ det måste vara rekord det brukar ta minst 2 veckor ibland en månad att få hem MOC/MIB:s! Jag tycker 45$ låter superbilligt rena kapet ju!

    SvaraRadera
  2. Åh hon är fin som mib! Bra pris också^.^

    SvaraRadera
  3. Ja, hon är verkligen underbar! ^^

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj! Rätt dyrt vill jag nog säga, men hon är rätt jätte fin! ^_^

    SvaraRadera