söndag 17 juni 2012

Sista Uppcon

I dag avslutades sista Uppcon( konvent med inriktning Östasien/Japan)

Konventet har anordnats hela tolv gånger och detta var mitt tredje år :3 Jag tycker det har varit trevlig och det är synd att detta var sista gången :/ även om jag inte är den klassiska konventaren (=översocial och hyperaktiv xD) så har det ändå  varit något som jag har sett fram emot.
Cosplayen är det jag tycker har varit roligt förhoppningsvis kan jag hålla på med det på annat håll ^^ (min vän och jag funderar på att åka till UK Ponycon >:D )

I alla fall! helgen är nu slut och det blev för mycket godis och för mycket shopping xD Jag tog med mig lite manga böcker som jag sålde och fick ihop 770 kr, men jag köpte sedan nya för 780 kr! Jag käkade även upp ett par hundra i form av godis så nu blir det att hålla tajt i plånboken ;)


Min shopping! Manga och mobilsmycken!

Tolv nya manga böcker varav två svenska som var väldigt bra ^^ Det föredras att köpa one-shots ( singel böcker, inte serier) på konvent då man inte vet om serien är oavslutad/finns att köpa/om den är super lång.

Denna vecka jobbar jag fyra dagar, vilket jag gör de närmsta veckorna (önskar att jag fick mer timmar -.-) så vi hörs nog om ett par dagar igen ^^
Goder Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar