tisdag 10 juli 2012

Fler pås-katter och ponysar på rymmen


Jag har virkat klart ännu en katt samt huvud och kropp till en annan. Påsen var en bra ide då jag ännu inte tappat bort någon del till dom senaste :)
En ljus blå-multi färgat katt och en blågrå hjärtekatt ska det bli :)

I dag skulle jag ha varit ledig, jag och min kille skulle till stockholm och kolla på den senaste spiderman filmen och ha det roligt. Så blev det inte då en kille på jobbet fortfarande är sjuk. Han har varit sjuk sen i söndags, då jag fick hoppa in fast jag skulle varit ledig. Tråkigt då jag fick stänga, kom hem 00:40 och var tvungen att gå hemmifrån kl 7:00 för att öppna. Där emellan skulle jag äta kvällsmat, sova, äta frukost och göra mig ordning för jobbet. Trrråååååk!

Om han är sjuk i morgon har jag inte ledigt förens på söndag och då har jag jobbat sen i fredags. Vilket skulle inte vara så farligt om det inte var så att att det är blandat stägnings pch öppnings pass = lite sömn.

Ja, massa klag blev det!
Jag skulle även ha plockat ordning i min samling i söndags/i dag. Jag bestämde att jag skulle sortera om dom och tog ut alla från skåpet. Nu ser det ut så här:
Min samling <3

Visserligan kan jag bara slänga in alla i skåpet igen men jag hoppas på att få vara ledig :p
(Dom ligger förresten under ett täcka för att skygga mot solen)
Jag måste skaffa lite andra gardiner som inte släpper in så mycket ljus också ^^

Hoppas ni får en trevlig dag!
Förhoppningsvis kan jag virka lite till under dagen och få klart den blågråa katten :)

2 kommentarer:

  1. Hello!

    Nu har jag skrivit ett inlägg om alla aktiva svenska MLP bloggar som jag känner till bl a dig så gå gärna in och kika! Så härligt med alla färger på ponisarna!
    Ha en frotsatt trevlig sommar! :D
    kram Bella

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin samling du har! ^.^

    SvaraRadera