torsdag 19 juli 2012

Min samling - närbilder

Det händer inte så mycket här just nu tyvärr :/ När jag var ledig i måndags och tisdags sov jag mest (i måndags tog jag en tre timmars tupplur och i tisdags gick jag och sov halv sju)

Jag har iaf klarat av halva min arbetsvecka, 20 timmar av 42!

Jag slängde upp en bild på min samling ur skåpet och nu tänkte jag visa lite närbilder :)

Hela samlingen:

G4.or , Newborns och lite spel :3

G4 blind bags!


G1 Moc's och mina "vuxna" G1or 

Pony Bride MIB, playsets och seaponies!

Pony friends:

Mina pegasus <3 Min Baby Surprise army! ^^

Earth ponies!


Och mina 6 stycken ensamma unicorns (Ja, utav 68 baby ponies så har jag bara 6 unicorns o.O)

Newborn pegasus och pony kläder!

Allt har flyttat tillbaka till skåpet så nu kan man faktiskt gå i vardagsrummet!

Dags att sova!!

2 kommentarer:

  1. Ååh så fin samling! Man blir så glad över alla färger :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ^^ Ja det passar bra här hemma då allt annat går i svart och vitt ^^

      Radera