torsdag 12 juli 2012

Mini shopping!

I går var jag ledig! Hur skönt som helst ^^ Dock så blev det ändå sent då jag åkte på bio med min kille och en arbetskamrat.
Det blev en liten tur till panduro där dom hade rea (O.O) men till killens förvåning blev det inte så många grejer ^.^
Jag har alltid älskat bollfrans banden men tycker att dom har varit lite för dyra men nu kostade det "bara" 20 kr för 1,5 meter och i den finaste färgen ^^ Tror jag ska köpa en over size vit tröja och sy på en kant, undrar om det blir fint? Sen blev det lite röda rosor och vita fjädrar!
Totalt gick det på 37 kr :)

Gick även till sf i jack på nya böcker men hittade inte så mycket ( var inte så jätte peppad då jag inte mådde någe vidare ) men två saker fick jag med mig:
Sista Ouran HighSchool Host Club! Äntligen! Skummade igenom den i går och jag tycker att det var ett väldigt bra avslut ^^
Och andra volymen av Vampire Hunter D , usch det var två månader sen jag köpte del ett men dom har inte haft den inne de senaste gångerna jag varit där >.<

Nu ska jag åter till jobbet, jobbat öppning vilket betyder att jag kommer hem så tidigt som halv elva ;D Känner avundsjukan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar