torsdag 26 juli 2012

Nya MLP Friendship is Magic Merchandise

I måndags var jag i väg och små shoppade med min vän, små shopping för fattiga mig och inte så lite shopping för henne som shoppade loss xD

Vi gick i alla fall runt på BR i stockholm och klagade lite eftersom det inte kommit några MLP Friendship is Magic stickers/bokmärken/liknande till Sverige än. Vad hittar vi inte senare när vi går på LEkia i Södertälje??
Bokmärken!
 Grymt fina!Längtar tills att det kommer mer saker!
Vi gick även förbi H&M och köpte de nya hårspännerna! Personligen skulle jag inte använda de stora men dom är fina att ha i alla fall.

 Mina nya och gamla hårspännen!
Nu i efterhand ångrar jag att jag inte köpte dom andra hårspännerna när dom kom första gången :/
(om någon har extra så köper jag dom gärna xD)

Nu ska jag iväg och jobba igen!
Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar