tisdag 3 juli 2012

Två Pås-Katter

Nu har jag två hjärtekatter som ligger och vill bli ihop sydda!
Den lila började jag på i går och jag känner att jag börjar komma igång nu: det går lite snabbare än den första och jag kan åter igen mönstret utantill :)

Får se om jag börjar på en till i dag eller fortsätter läsa på min bok :)
Jag har bara en bok kvar av de tre som jag köpte senast och det är Thinner av Stephen King.
Jag måste bara säga att The Magicans var nog sen sämsta bok jag någonsin läst >.< Dålig handling, dåliga karaktärer och dåligt strukturerad. Dagarna efter att jag hade läst klart den kunde jag inte tänka på mycket annat än hur dålig den var xD

Nog om dåliga böcker!
Här är mitt senaste pony köp:
Köpte dom på BR för 50 kr styck! Super bra eftersom jag har velat göra customs av G4.or men tyckt att det är för dyrt att köpa dom för 70 kr.
Jag ska spara en förpackning till min samling :) otur att dom inte hade någon med Fluttershy och Daisy Dreams, det skulle vara kul att ha en earth pony(utan horn eller vingar) att göra om :)
Men men!

Nu måste jag fixa mig och dra till jobbet! Kom på att jag inte jobbade fem dagar i rad utan fyra, så i morgon är jag ledig ^^ Då ska jag på bio och se den nya ice age!

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Vad synd att du inte gillade boken, alltså The Magicians, har aldrig läst den förut. :/

    Först undrade jag varför du hade köpt tredubbel, men jag förstog att du tänkte göra custom på dem, låter nog intressant vad de blir. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var lite tråkigt :(jag som brukar ha sån tur och hitta bra böcker ^^

      Hehe kassabiträdet tittade lite konstigt på mig när jag langade upp alla tre xD

      Radera
  2. Svar: Tack så mycket! :)

    SvaraRadera