lördag 4 augusti 2012

Ett halvårs samlande: min första pony och mina senaste!

Nu har det gått ett halvår sedan jag fick den första ponyn till min samling!
 Under dessa 181 dagar har jag köpt 140 ponysar till min samling vilket är ungefär 0,7 pony per dag :p
Sen har vi även baits, filmer, spel och lite merchandise!
Med det passar jag på att visa den första ponyn med mina senaste köp:
 Tabby tillsammans med mina nya G4.or!
(tyvärr ingen bra/fin bild då den ända platsen som jag kunde få okej ljus i var i köket)

Delar av Bröllopssetet har kommit till BR och jag köpte då följande:
Två av tre bild bag-size förpackningarna!
Jag vill ha den sista också men den fanns inte :/ hoppas att dom får in den!

Pinke Pie som brudtärna! Dom hade alla fyra men med den prislappen så fick jag nöja mig med denna!

Priserna på G4.orna är helt galna här i Sverige, kollade in Hasbros sida (USA) och där var priset hälften/en tredje del!
Skulle gräna ha fler delar från detta släpp men får se hur det blir med det!
(Om någon undrar så kostade de två första 130 kr/st och Pinke Pie 180 kr..... helt sjukt >.<)

Nu måste jag sova!
Två jobb dagar sedan är jag ledig! Woho!

8 kommentarer:

  1. Vart köpte du dem :o ?

    SvaraRadera
  2. Du har bara samlat i ett halvår och har redan 140 ponys? Det är inte illa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha här slår vi på stort ;D

      Radera
  3. Har du verkligen köpt dem på BR i Gallerian/Stockholm? O_O

    Jag är så imponerad att du hade redan fått 140 ponnyer i ett halvår samlande. :D

    Ursäkta om jag ställer fram en dum fråga, men skulle du vilja tänka dig att följa mig blogg? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast det går åt fort. vet att dom hade fått in lite mer i morse :)

      Tackartackar! Många fler ska det bli!!

      Självklart! (det gör jag redan fast via bokmärke ;) )

      Radera
  4. Åh vill också ha dem där blind bagsen! Så häftigt att de gjort Granny smith med sin rullator ^.^

    SvaraRadera
  5. Grattis! Ingen dålig skörd på så liten tid!

    SvaraRadera