fredag 24 augusti 2012

Grönt och brunt Födelsedagskort

I dag fyllde min pappa år så vi åkte över till honom och fikade efter att jag varit förbi skolan  skrivit på min tenta.
Jag gjorde iallafall ett kort till honom med måttet 10x20 vilket var roligt!
Dock ser det väldigt snett ut på bilden men det är på grund av skuggan ;)
Det gröna pappret är från Tim Holtz kollection och passar otroligt nog super bra med stämpeldynan från Tim Holtz :o tänka sig!

Finade även till kuvertet som jag la kortet it med samma stämpelfärg som jag använde på kortet ^.^

I morgon är det dags att jobba igen, jobba tre dagar, ledig en sen jobba tre igen, men nästa vecka är det bra halv dagar med 7-timmars pass.
Hoppas ni får en trevlig helg i alla fall !

1 kommentar:

  1. Jättefint! Som vanligt!

    Tycker du om vintage klippark så vad gärna med i min blogcandy!

    SvaraRadera