tisdag 21 augusti 2012

Mina senaste G4 köp

Jag fick äntligen tag på det sista blind bag-size setet!
 Setet med Rainbow Dash, Gilda och en av Wonder Bolt
 Granny Smith, Big Macintosh och AppleJack
 Shining Armor, Dacance och Twilight Sparkle

Sedan hittade jag även Raritys karusell på ICA Maxi i Södertälje för 200 kr!
Även killen min tycker om den då han lite då och då drar upp den så att melodin spelas xD

Nu måste jag verkligen hitta ett bra sett att förvara alla mina G4.or
Nästan alla är kvar i sina lådor och nu står dom ihop trängda min den nedersta hyllan i mitt skåp framför varandra. Lite tråkigt men så är det tills jag hittar ett bättre sätt.

Nu ska jag åka till jobbet, vi har börjar öppna senare så det blir bara halvdag i dag plus att jag bara jobbar i dag och sen är ledig tre dagar för att skriva tenta!

1 kommentar: