torsdag 23 augusti 2012

Omtenta,suck!

SkrivaSkrivaSkriva......

Eftersom jag gjorde fel när jag skulle skicka in min sista tenta så var jag tvungen att göra omtenta, vilket inte var roligt alls!
Tentan som jag gjorde i tid gick jätte bra, och jag var grymt nöjd (om man bortser från att jag inte skickade in den rätt), men den här var nog den jobbigaste skoluppgift jag någonsin gjort!
Inte för att tentan i sig var svår utan med tanke på att det var fyra månader sedan jag läste ämnet och jag inte kommer ihåg något och är inte ett dugg intresserad längre (vilket gör det ännu svårare), för att inte tala om dom inte-så-lätt-lästa texterna (alla på engelska om jag får tacka för de -.-) Tråkigt är att jag inte har något problem annars med engelska (då jag nästan bara läser böcker på engelska) men det akademiska språket är svårt att anpassa sig till plus att det är så många termer som jag inte kan!


Ja, ett riktigt babbel inlägg, sorry!
Jag har ialla fall bara två sidor kvar, så i morgon ska jag till skolbiblioteket eftersom jag behöver två böcker. Efter det ska vi fira min pappa som fyller gamal!!

Nu ska jag göra något roligt innan jag ska sova!
Goder Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar