torsdag 6 september 2012

Angry Birds

I går kväll, i natt, så bestäme jag mig för att virka lite, något lätt som går fort och det blev denna:

!! Amigurumi Angry Birds !!


Den tog inte så lång tid att göra men jag är ändå inte lika snabb som förut, får ta och  öva upp det igen ;)
Det röda garnet är från Marks&Kattens :Victoria och de andra är Svarta fåret : Tilda.


I dag är det tillbaka till arbetet. I september jobbar jag torsdag till söndag vilket är skönt då man har fast dagar. Det jobbiga är att vi stänger 23 torsdag till lördag så jag kan inte sova hemma eftersom det inte går några tåg så sent (sista går 23:12). Så jag måste sova hos min mamma, gillar inte att sova borta då jag inte får så mycket sömn men det är inget att göra åt!

Nu måste jag göra mig i ordning och packa ihop mina saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar