onsdag 5 september 2012

Awesome Födelsedag!

I går fyllde jag 21 år och spenderade dagen med lite shopping och bio ( BRAVE!!! JEJ!) med pojkvän+syster med din tillhörande+vänner. Trevlig värre :)
I dag hade vi födelsedags fika hemma hos mig och min kille vilket var trevligt. 

Fick jätte fina presenter som jag självklart vill visa:
Vad jag fick av min BF:
Förvaring låda+dubbel paketet fick jag av min mamma och singel ponyn fick jag av min arbetskamrat:
 Allt detta fick jag av en annan vän (Även hon samlare):
Sedan fick jag även en hel del pengar, fina handduckar av min farmor och massa andra godsaker!
Sedan måste jag även visa tårtan som min syster gjorde till mig!




Jätte söt och god!

2 kommentarer:

  1. Wow Grattis! Vilken MLP fest det blev :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det b´vart ponys lite varstans ^^

      Radera