lördag 15 september 2012

Baby Buggy med ny spets

Jag fick en baby buggy av min vän i födelsedagspressent, men den saknade en spets och den som jag hade var/är väldigt sliten så jag bestämde mig för att fixa en ny!
Det blev en liten tur till panduro för att köpa spets och smalt resårband, och jag blev väldigt nöjd med resultatet!

Före:

Efter:



Det var väldigt enkelt och tog ungefär 10 minuter att göra från att klippa till det till färdigt resultat :)
Nu ska jag även fixa ett lila band till toppen och jag funderar även på om man ska sy en egen huva då jag inte är så jätte säker på hur lätt det är att fixa tillbehören(plus att jag fortfarande inte har fått mig att fixa det sista jag  behöver till min School of Dance)
Får se hur det blir!
Nu ska jag i väg och jobba men i dah slutar jag lite tidigare, redan kl 22.
Byebye

2 kommentarer:

  1. Vad smart! Det är ju sällan man hittar föremål där den gamla spetsen och resåren fortfarande är i bra skick. Blev jättegulligt! :)

    SvaraRadera
  2. Va fint! Som sagt smart sätt :)

    SvaraRadera