lördag 1 september 2012

Bara svart och vitt

När jag var på panduro i förr går lovade jag mig själv att denna gång skulle jag INTE använda min ängel-stämpel, det är ju så tråkigt att göra samma sak om och om igen! Eller ja så tyckte jag då, svårt att gissa vad som hände:
 När jag var på panduro köpte jag lite nya rosar, bokstäver samt lite smycke saker och ett garnnystan!

De vita bokstäverna är från panduro och jag tycker dom var väldigt bra! Lagomtunna och i matt papper, plus att det var lätta att fasta och dom satt bra.
De svarta bokstäverna är gamla.

 Svarta roser köpte jag och den vita är från min blomlåda: jätte fin med små plastkulor som ser lite ut som vatten droppar och glänser fint.
Wallpappen har jag vikt med mitt verktyg ,även det från panduro, och lagt vågigt fast att skapa lite mjuka linjer i det annars väldiga raka kortet.
Även detta kort blev 10x20 cm då jag tycker det är väldiga bra att ha kort som passar i de kuvert jag har!

Just nu är det väldigt sent, men jag mår inge vidare så sömn uteblir tyvärr. Så nu ska jag nog böka omkring lite i soffan och kanske kolla lite film.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar