torsdag 13 september 2012

Cutesaurus

Insåg just att jag inte lagt upp några fina bilder på min cutesaurus!
Denna pony kompis fick jag av killen min för ungefär ett halvår sen (har samlat i nio månader snart) och han har varit med på ett par grupp bilder men har inte fått något eget inlägg.


Han har inga skador och hans ända "problem" att att lite av hans får (en eller två pluggar) är för långt, vilket man självklart kan fixa genom att klippa av det, men jag känner inget behov av det :)

Måste även lägga ut lite nya bilder på mitt display skåp när jag har fått ordning på det ^^'
Hhar fått in 10-15 nya i samlingen och "rensat" bort ungefär 20 stycken!
Plus att jag måste kamma upp min perfume puff-pony då min vän blev lite kär i henne och satt och klappade "ösnder" hennes fina puff hår som jag spenderade en timme med att fixa ! (ingen större skada skedd men jag vet att hon kommer läsa detta och lida >:D mohahah!

Nu ska jag dra till jobbet, jag kommer verkligen att ångra att jag inte har sovit mer på mina lediga dagar >.< menmen!
Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar