onsdag 12 september 2012

Lila tag

Hittade en fin skiss hos Månads Utmaningen, och så här blev mitt resultat!






Jag valde att följa skiss nummer två! Jag valde att fokusera på färgerna lila och svart med enkla detaljer. Motivet är en favorit i repris från Magnolia färglagd med Touch pennor, snirkelstämpeln, bokstäverna, papperstejpen och de svarta blommorna är från panduro. De svarta blinger är från Reprint och de övriga blommorna kommer från lite varstans :)


Nu skulle jag vilja pyssla lite mer men jag känner att jag måste städa lite, det blir lite kaos efter diverse pyssel och lata dagar!
Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Hej,Rebecca!
    Jättesnygg Tag du gjort.Lila är en ljuvlig färg och det blev så snyggt.
    Tack,för din delaktighet hos Månadens Utmaning och Lycka Till!

    SvaraRadera