söndag 30 september 2012

Pony Re-haris : Mommy and Baby Surprise

På forumet MLPArena anornades ett byte med temat " Alternative Re-hairs" och självklart var jag med!
Roligt var att jag fick min brevvän som partner, och det var svårt att inte försäga sig ;)
Efter att min Plan A gick snett då min baits visade sig ha alldeles för fint hår (väldigt rosa vilket är ovanligt då just den nyansen vanligtvis blekts till vitt)
Så Jag fick gå vidare och hitta på något nytt och detta blev resultatet:

Mammy and Baby Surprise!





Då Baby surprise är en av mina favoriter så var det väldigt roligt!
Dom har bägge solblekts då deras nylon färgade hår ganska lätt färgar av sig på den vita plasten, men tyvärr ser dom inte så vita ut när jag ställde dom mit den klarvita bakgrunden. Dom är väldigt fina och mycket vitare än vissa av mina egna baby surprise.

Utöver nytt hår fick dom även lite färg på deras symboler: snörena på ballongerna ska vara rosa men jag målade de svarta istället för att passa mer. Plus att Mamman fick lite färg på öngonfranserna som var lite skadade!

Det här är två av de fyra ponysar som jag gjorde till min partner, de andra visar jag en annan dag :)

2 kommentarer: