måndag 22 oktober 2012

Bilder från Symässan i Älvsjö

Jag tvingade med min mor på mässan igår (även om honinte var så ovilligt).
Det blev en hel del shopping från min sida som vanligt :p
I dag tänkte jag visa lite bilder och imorgon tänkte jag fixa lite bilder på det jag köpt!



 Voland halsdukar har blivit väldigt populära, de började dycka upp förra året och då hade dom en saftigare prislapp (såg de i garnbutiken för 189 kr) och nu ligger de mellan 30-90 kr :)
 Scrapbook! I år var det mer scrapbook också, förra året tror at jag det var två montrar och nu fanns det nog fyra-fem
 Mycket mer smycken fanns det och jag köpte en del.
Dock känns det som att uggel trenden börjar svalna då jag bara hittade tre-fyra stycken berlockar på hela mässan, ledsamt då jag fortfarande är väldigt kär i ugglor xD

 Massa fina trikå tyger! Jag som älskar randigt hade problem med att inte köpa alla!
Men eftersom jag inte har någon användning för de så blev det iget </3


 Söt display!
 Tyger dör lapptäcken fanns det gått om, i många fina färger och tryck!

 Fina dekorativa hängen i luffarteckning (heter det väl??)
 Älskar röd-svart kombinationen!!


 Sneslå med spets, hur fint som helst!
Lite dyrt för mig (27 kr/m) hoppas att det är något som tar sig och drar ner lite på priset ;D



Efter att vi gått nästan ett helt varv konstaterade min mor att vi nästan var klara, jag tittade på henne förvirrat och sa att vi bara var på första varvet och att när jag var med min farmor förra året gick vi tre-fyra varv!
Var inte något hon förväntade sig!
Dock blev det "bara" två varv då jag blev väldigt dålig och orkade inte.
 Jag skulle ha träffat en vän men eftersom jag vart så dålig var jag tvungen att åka hem.

Nu måste jag hitta lite kläder och gå till bussen! Hoppas att ni har haft en fin helg.




1 kommentar:

  1. I helgen kommer symässan till Götet :) Skoj ska det bli och några varv!

    SvaraRadera