lördag 27 oktober 2012

Cupecake fabrik

Just nu är jag hemma hos min pappa, vi ska äta middag hos min faster med lite släktingar som kommit över ftån tyskland.
Min syster som är väldigt bra på att baka lovade att stå för efterrätten: tårta, vaniljbullar, kanelbullar, mockarutor och cupecakes.
Jag och min 17åriga släkting fick prova på att göra blommor till cupecakesen!


Syster i bakgrunden och släkting i förgrunden

Mina blommor.
Inte lika fina som systers brukar vara men det får gå an

Fick även prova att spritsa frostingen

Resultat!

Jag var så seg på att göra mina blommor så de flesta fick vi trycka på efter de andra hade dekorerat sina xD
Blev bara två med endast mina :



Super goda vart dom! Morotsmuffins med nötter i och klassisk cream cheese frosting.
Som sagt var det syster som stod för all bakning vilket är anledningen till att dom inte är små kol bitar ^^

Hoppas att ni får en härlig solig helg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar