torsdag 25 oktober 2012

Enkelt kort

Här kommer mitt andra enkla kort:
 Motivet köpes på mässan, dock trodde jag bara att det var blommor men det visade sig vara en ängel med xD
Skyller på att det var svårt att se o.O
Mönsterpappret köpte jag även de på mässan och är super gulligt!

 En av de bättre halvpärlorna xD
Som jag sa förut så var det en konst i sig att få till dom och jag måste öva en del!!
 Sör liten färil som jag knöt fast med vanligt sytråd i rosetten ^^
De fina noterna är papprestejp från panduro :)

I dag har jag jobbat lite och sen varit på middag med min sambo, tre rätters; snacka om att jag kände för att rulla där i från!!

Fick även med mig en till jul tidning! Har sett ett par med mat/bakning, trädgård och endast inredning med det är inte så aktuellt för mig. :)
Tänkte berätta vad jag tycker om dom sen!^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar