söndag 28 oktober 2012

Gratulationkort i blått och vitt

Ett väldigt sött kort jag gjorde i veckan, eller var det förra veckan kanske? hmmm...
Jaja här kommer lite bilder iaf:
 Det är första gången jag använder just denna stämpeln, det är väldigt söt och kommer från panduro.
Även snirklarna, det mönstrade pappret, blompunshen, hel turkosa rosen och papperstejpen kommer från panduro.
Blingen och grattis stämpeln kommer från reprint.
 En söt sammansättning av halvpärlor! Fick den som vinst i en tävling så vet inte vart den kommer ifrån ^^'
Det blev lite ändrade planer i dag, jag ska åka in och jobba ett par timmar vilket ska bli kul.
Skönt att det är soligt även om det är väldigt kallt -.-'

Sedan blir det av till IKEA en snabbis, ska fixa om lite hemma. Ska blandannat ta bort vår säng ram och sätta på vanliga ben, fixa någon form av sänggavel, ny bokhylla till mina pyssel saker och små förvaring.

För hoppningsvis kan jag tvinga hit min pappa någon dag i veckan så att han kan hjälpa mig lite ^^

Nu bär det av! Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar