tisdag 23 oktober 2012

Inköpt från Syfestivalen!

Och nu till alla fina saker jag köpte i förgår!

Alla saker tillsammans!
 För smycke tillverkning:
Som jag sa i går hittade jag inte så jätte många ugglor men jag fick med mig två ialla fall som var väldigt söta :)
Ringöglor i två storlekar, örhängen, hattpinnar och öglepinnar i mängder blev det även om jag insåg när jag kom hem att jag inte behövde pinnarna då jag redan hade en del ^^'
Passade på att köpa 10 kors då dom var väldigt enkla och bra, kostade bara två kr.
Det enkla granarna, fjädrarna, fjärilarna. kornorna och nycklarna kostade bara 1 kr/st så jag köpte dom mest för att ha till scrapbook :)
Och jul hängen!!! <3

 Inte så mycket papper blev det då jag har en hel del. Men det lilla blocket ar jätte fint och kostade bara 35 kr för 24 papper ^^
Pearl pen är något jag har velat testa sen jag såg det för första gången.  Provade det i går och det kommer att ta lite övning innan det blir riktigt bra :)
 Standar inköp: tejp! Dubbelhäftande tejp är så dyrt på panduro så det är bra att köpa när man hittar de billigt!
Lite nya clearstamps som är jätte söta och självklar rosor. Vita är jätte bra så kan man färga som själv med kanske distress ink eller med markers :)

Min mamma sa att jag sätter rosor på alla mina kort (vilket kankse är sant, men det är ju fint eller hur?? :p) så i går gjorde jag två kort utan bara för att xD Väldigt enkla och söta blev dom, får visa upp dom senare i veckan :)
 Tyger!
Tänkte att jag skulle passa på att testa lite lapptäks-teknik, dock göra lite kuddar först då det känns lite enklare ;)
Lite stuvbitar till att göra dockkläder med!
Svarta 9 mm säkerhetsögon fick det även bli. Alla mina svarta är slut och det är ju nästan bara dom som jag använder. Dock hade dom inte 7/6 mm hel svarta :(
 Och till sist!
Matrial förpackning till broderad duk!
Jag har gjort lite korsstygn de senaste året med detta ska bli på vanligt tyg o.O får se hur det går ^^

Jag såg mycket mer saker som jag skulle vilja prova men får ta det nästa år ;)

Och åter igen måste jag skriva en projekt lista då jag har ett par bollar i luften just nu.
Har bland annat tre custom ponys som jag ska göra. Än så länge har jag bara skalat av dom på hår och färg. 
Att skulptera tar välidgt lång tig så vill inte göra det efter jobbet då jag inte gillar att lägga ifrån mig de halvfärdigt.
Jag får ta det i helgen när jag är ledig :)

Nu-jobba!!

2 kommentarer:

  1. Massa fint. Ser fram i mot symässan här i götet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gud var härligt ^^ Jag ser redan fram emot nästa gång ;)

      Radera