onsdag 24 oktober 2012

Julkort!

Säsongens första julkort!
Jag valde att anävnda en mer tegel-röd än den vanliga juliga då det är kul att testa lite nytt ^^
Jag var nog ganska trött när jag gjorde det här för jag såg inte att klisterbandet upp till var så snett xD
Får kolla om det går att flytta
 Clearstamps som jag köpte på mässan!
Fyra stycken som jag har satt ihop till en bild (nalle,blommor och text)
 Satt öven ett fint klistermärke som var lite svårt att foto då det blänkte så mycket
 Liten spets bit samt klister bandet.
Testade även att rita stygn för första gången, jag tycker det blev bra :)
 Papperssnöre och en liten julgrans berlock ^^
Det blev väldigt enkelt och fint :)
Har även tre andra kort som ligger och väntar på att komma upp i bloggen, måste bara ta lite vettiga bilder.

Min kamera slutade hänga med när det kommer till olika ljus för ett tag sen men jag kunde ändra ljus inställningarna på datorn sen, men efter att min dator krashade så har ja inte det programet längre :/

Måste hitta något nytt att använda! Några förslag??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar