tisdag 23 oktober 2012

Jultidningar!!

Köpte mina två första jul tidingar för i år (förhoppningsvis blir det fler) och är väldigt nöjd!
Förra året köpte jag tre men var inte så jätte nöjd då det inte fanns så mycket intressant. Kan ha varit för att jag inte "kunde" göra något själv då vi var mitt uppe i flytt och bodde i lådor hela december :p

I år blir det andra bullar då jag vet massa saker som jag vill göra, får se om jag hinner med bara ;)


På min julpyssel-lista:

- Julgrans hängen i filt
-Änglar i ståltrål och pärlor
-Fint, juligt förkläde
-Julduk
-Ljus
-Värmeljus hållare
-Göra tomtar av något slag
-Papperkakshus
-Lussebullar 

Det kom med lite bakgrejer på listan också vilket betyder att jag ska tvinga hit min syster och baka med mig då mina skills är noll!

Jag ska försöka göra så många av sakerna som möjligt.
Plus att jag måste röja upp lite och hitta en plats för en liten gran :)

Gjorde även en ny kategori: Jul
Ska försöka fylla på med lite äldre pyssel inlägg så det ligger samlat men det får ske med tidiens gång.

Goder Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar