onsdag 24 oktober 2012

Korsstygn på g

Först hade jag tänkt sticka klart halsduken till min lillebror, men jag hittade inte den andra stickan vart än jag letade.
Okej tänkte jag: gå över till plan B: virka hjärtekatt! Nehe då har jag förlagt BÅDA mina nr 3 virknålar!

Andas! Plan C: Börja på min julduk. Jag hade tänkt vänta tills att jag fixat en större broderiram eftersom det är lättare men jag har en liten så kan jag börja lite i alla fall. Ja men tror ni att det ligger där den ska?? ICKE!

Vid det tillfället var jag redo att kasta något i väggen >.<

Går och gräver fram min broderipåse (innehåller allt garn och väv) och började med det.
Suck att inget kan gå som det ska -.-' Det är inte så att det är stökigt här utan jag har för mycket saker! xD

Svart väv blev det denna gång!

Ska även stämpa upp ett motiv så hinner det torka snart så kan jag göra ett kort innan jag går och lägger mig :)
Imorgon ska jag jobba på mitt andra jobb i en leksaks affär, förhoppningsvis blir det mycket att göra ^^
Goder Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar