tisdag 30 oktober 2012

Mina Pinkie Pie's!!

I går var jag helt ledigt vilket var både bra och dåligt, jag blev väldigt rastlös även om jag gjorde många saker: körde tre omgångar tvätt, gjrde ett halsband, ett kort, en teckning, virkade, jobbade med customs ponysarna, städade och kollade 8 timmar anime/fiilm.

Just nu tänkte jag inte visa något jag gjort utan jag tänkte visa upp mina pinkie pies!

Alla tillsammans!

Mina Blind Bag Pinkie:
Vanlig varitan, Glow in dark, transparant-glittrin och med pärlyta

Singel packeten:
Alla varianter!
Var jätte glad när jag hittade den första som släppts på mitt jobb^^
Jag började samla presic när andra utgåvan kom!
Den tredje hittade jag på Ica Maxi i veckan ^^

Fashion Style Pinkie, Pinkie Pie med tinsel (köpte på konventet, släpptes med Glimmer Vings Dimond Rose) och Pinkie med radistyrd bil!

Pinkie Pie som brudtärna, Lysande Pinkie och Pinkie Pie/Chreey Berry Hybrid 

Dubbel pack med Pinkie ch en Ponyville Pinkie
Vad jag vet saknar jag Pinkie Pie med Sweety Belle (Hittade den en gång men hade inga pengar >.<), andra släppet av lysande Pinkie (har inte sålts i sverige vad jag vet) samt tåget. Tåget är jag lite kluven i: Det finns en större variation som släppts i USA och Australien och det skulle vara roligare att ha många delar, men jag vet int eom det kommer hit och i den är det ingen Pinkie :p

I dag börjar jag kl 13 så jag skulle ha tagit sovmorgon, men jag vaknade så många gången och kunde inte somna om.
Hittills har jag sorterat och renast min mail med ungefär 700 mail samt flyttat över och tagit bort ungefär 2000 bilder från mitt minneskort.
Jag har inte renasat det på ett halvår (tur det eftersom min dator dog) och jag hade bilder från maj.
Nu är det helt tomt och jag kan börja om igen!

Ber om ursäkt för alla stavfel, då jag inte orkar rätta dom ^^

2 kommentarer:

  1. Jag såg en adventskalender med ponnytema någonstans. Fast det vet du säkert redan att det finns :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg den faktiskt inte förän i helgen :) Finns tydligen på BR och Toyrus!

      Radera