måndag 1 oktober 2012

Shopping!

I går var jag i väg med en vän och köpa det sista till min cosplay ! Eller det hade varit de sista om jag inte glömt hårspännen men det får jag ta i morgon, måste åka in till stan och fixa min mobil >--<

Vi tog en runda till panduro (som varade en timme) Dom hade 25% rabatt så det blev lite extra inköp :p



Lite pappers rosor till scrapbook, rosa filt till min cosplay och rosa textil färg:

Lila glitter till pony expriment, en vit tydväska, samt blå fjäril, bling, tråd, band, hårklämmor och tygblommor till min cosplay:

Tryckknappar, hackar och typ till blivande dockkläder:

Det blev en tidig dag då jag var uppe innan åtta och sen dess har jag lekt lite med de nya tygerna och min symaskin.
Nu ska jag övergå till att jobba på min cosplay så att den blir klar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar