måndag 15 oktober 2012

Teckingsförsök: Pinkie Pie

I förr går tänkte jag testa att rita än, rita har aldrig varit min grej då jag är inge vidare bra på det.
Bilden blev okej, hudfärgen fungerade inge bra och det gåra betede sig konstigt och tog bort färg, kan vara att det är gamal och börjar ta slut?

I alla fall här är bilden:

Denna ritade jag på ett A4 och igår ritade jag även två på två A5 och dom blev lite bättre.
Jag använde mig även av lite tunnare papper (220g) än vanligt (300g) så färgen flöt ut lite mer än vad jag 'r van vid så jag mmåste anpassa om mig :p

Nu ska jag cyckla i väg till jobbet!
Min cyckel verkade hel igår så var iväg och handlade  en lampa(osäker om min fungerade), cyckelhjälm, reflexväst, korg och ett cykelstöd då min inte har något.
Nu hoppas jag bara att jag cyklar rätt och att det inte tar för lång tid!

Ha en trevlig dag

2 kommentarer:

  1. Jättesöt!! Så kul att rita lite ibland när man har lust :)

    SvaraRadera
  2. Tack :3 ja det är alltid kul att hitta på något nytt ^^

    SvaraRadera