söndag 11 november 2012

Annorlunda Fars dag kort

Kort tills killar verkar få hålla en vis färgskala, brunt-blått-grönt brukar vara det man ser mest utav.
Jag brukar också hålla mig inom dom ramarna (jag vet inte om många killar blir glada av ett rosa kort, kanske fördomsfullt men vad vet jag :p)
I dag tyckte jag inte att det skulle vara på det viset. Och eftersom jag älskar lila så var färgvalet inte svårt.

 Stämpel från Panduro, stämpeldynan är distress inkpad och har även färglagt lite svagt med Touch pennor :)
 Papperstejp från panduro samt snirklarna på bakgrundspappret.

Sen tror jag att de flesta uppskattar ett fint kort oberoende på vad det är för färg :)

8 kommentarer:

  1. Roligt att du skrev en kommentar i min blogg så matte hittade till din!
    Hon har en massa grejer till Scrapbooking, men idéerna har legat på is.
    Här kan hon få lite inspiration igen och öppna det där skåpet där alla fina papper, stämplar och allt som hon köpt på sig.
    Melody

    SvaraRadera
    Svar
    1. När man väl kommit in i scrapbookingen är det svårt att sluta ^^
      Men jag ser fram emot att se vad ni kan få ihop!

      Radera
  2. Hej och tack för titten hos mig, kul!
    Tror fler än de vanliga färgerna går bra också men håller med, jag håller mig också till de vanligaste grabbfärgerna :) ditt kort är iaf jättetjusigt.
    Vilken urgullig tomte du virkat!!

    Ha det fint/Marie-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej och tack själv :)
      Ja precis det blir ju lätt så.
      Tack för den snälla komentaren ^^

      Radera
  3. Skoj att du gillade mina vantarna. =)

    Supersött kort du gjort till pappa idag.. <3

    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom var ju så fina ^^

      Tack! :)

      Radera
  4. hej..o tackar för titten hos mej!Va fint kort..o tomten va så söt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan och tack själv :) tackartackar^^

      Radera