söndag 25 november 2012

Custom Ponys - färdig skulpterade

Det blev ett ganska sent inlägg i dag då jag hade problem med datorn nu på eftermiddagen/kvällen.
Tidigare i dag var jag iväg på bio med mor min och såg Breaking Dawn del 2. jag är inget twilight fan men den har var faktiskt bra. Det blev även lite shopping på BR, kicka in på min andra blogg så får ni se vad jag hittade idag  ;)


Nu: Bilder!




Ganska kassa bilder då jag var för trött för att ta om ^^' men hoppas att de duger!

Som sagt är de färdig skulpterade ch ska nu slipas, rengöras, målas och lacka. De två sist nämna får vänta tills på onsdag då jag jobbar eftermiddag och kommer hem för sent för att hålla på. Men jag hoppas att jag hinner slipa och rengöra dom i alla fall :)

Vad tycks?? :)

1 kommentar:

  1. De ser helt awesome ut :D Men jag undrar, kommer Mikey bara få en nunchuck, eller ligger den andra utanför bilden?

    SvaraRadera