tisdag 20 november 2012

En inte så nassig Nasse

Det är inte ofta min virk projekt inte blir som jag vill att det ska bli, men ibland händer det. Och detta är ett av de fallen:




När han står med Nalle Puh kan man förstå att det ska föreställa Nasse men på egen hand ser det ut som en rosa ailien (vilken kanske inte är något fel det) men som sagt blev det inte som jag ville.!
Jag kanske låter bitter, men jag vill bara vara realistisk :) I bland går det inte som man har tänkt och det är okej det med  ;)

Min lilla Nalle Puh fick i alla fall en kompis! :D

4 kommentarer:

  1. Tack för titten hos mig. Kikar tillbaka lite, trevlig blogg du har. Kommer nog tillbaka. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv ^^ Trevlig att du gillar den ^^

      Radera
  2. Synd när man inte är nöjd men jag tycker verkligen: Vilka små sötisar - nalle och nasse går liksom real-world - inte alltid helt perfekt men mycket bättre =) Såå fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du är väldigt snäll :)

      Radera