lördag 10 november 2012

Färdig virkat...

.. och nu ska jag bara sy ihop de!
I går hade jag fått ihop ett huvud och halva kroppen och resten gjorde jag i dag :)

Men nu blir det en paus för lite frukost! eller lunch..... hur blev klockan så mycket o.O

Sen ska jag nog plocka lite innan jag fortsätter. Jag började sortera och plocka ordning på alla mina pysselsaker och diverse små grejer som legat över hela vardagsrummet.
Det ser mycket bättre ut men jag har fortfarande massa saker på golvet som måste få en plats plus att jag måste sortera mina scrap saker och smycke saker.

Alla delar!

Sedan har jag lite annat att visa, bland annat ett nytt samling object (haha kan redan nu höra suckarna xD)
Ska även fixa lite för fars dag som är i morgon! Jag ska över till min far och äta middag men tomhänt ska man ju inte komma!!

Åter kommer senare när tomten är ihop satt :)
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar