torsdag 8 november 2012

Fortsättning på broderit

Jag har jobbat lite mer på min Pinkie Pie i korsstygn.
Dock känner jag att jag måste bli klar med den väldigt snart annars måste jag lägga i från mig den för att börja på julduken. Och eftersom jag har lätt att glömma bort/inte vilja fortsätta med påbörjade projekt som jag har tagit paus i så vill jag gärna skynda klart!

En väldigt skrynklig Pinkie pie i korsstygn!
Hennes öga blev väldigt konstigt så måste gå tillbaka och fixa det, tänkte göra det efter att jag gjort själva ögat så jag vet om jag vill ha de skuggat eller inte :)

Nu ska jag städa av mitt bort och jobba lite på custom ponysarna.
Efter det ligger det grymt mycket tvätt som vill bli vikt, så jag vet hur min dag kommer att se ut ^^'

Hoppas ni får en lite mer spännande dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar