torsdag 8 november 2012

Fortsättning på Custom ponysar

Kanske lite tråkigt att bara se halvfärdiga produkter men när det är saker som tar lite längre tid så är det inte mycket att göra åt saken ^^ Hoppas att ni inte lider allt för mycket!

Jag gjorde i alla fall benskydden i dag!
Kom på att jag inte kan göra bältet förens jag gjort vapnerna eftersom de ska sitta i bältet.
Än har jag inte fått tag på några blompinnar men jag ska på stan i morgon så kanske hittar några då!

Känner att jag har varit grymt lat i dag, börjar bli lite segt att inte jobba så mycket ^^', så nu måste jag hitta på något!
Frågan är bara vad??

4 kommentarer:

  1. Grillpinnar? :P Blompinnar borde ju bara vara att gå in på blomsterhandeln och fråga?: )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grillpinnar? Vart skrev jag det?^^'

      Radera
  2. De va mer som en fråga om du inte kunde använda grillpinnar :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaha smart där! Men tyvärr är dom för tunna :)

      Radera