måndag 19 november 2012

Fortsättning på Julduk: Hjärta

I går fyllde jag i ännu ett hjärta, jag hade inte riktigt ork eller tid att sitta och göra en hel tomte så jag tyckte ett hjärta var lagom.
Det känns bra att kunna ta lite i taget, för om jag skulle tvinga mig börja på en tomte när jag inte har ork skulle jag troligen tröttna ganska fort.
Och små grejerna ska ju också fyllas i :) Annars sitter man där sista veckan i jul med alla tomtar klara men inte det andra och tror att det är så lite kvar, men sammanlagt blir det ju i mycket!

Hjärtat!

I dag ska jag tillbaka till lagret och plocka, hoppas det går snabbt xD det är tyvärr inte det roligaste jobbet ;)
Resten av jobbveckan ska jag vara på Solåkra i Trädgården (tis-fre) så jag hoppas att det blir bra väder :) Och jag måste nog hämta ned mina känglor från vinden så att jag inte fryser fötterna av mig!

Hoppas att ni får en bra vecka ! :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att du tittade in hos mej! Julduken ser ut att bli jättefin. Här har jag varit förut för jag känner igen din giraff. Den är bara så söt. Jag hade tänkt virka den till mitt yngsta barnbarn förra året men det blev inte så.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Det var trevlig att titta runt på din blogg^^
    Tack, roligt att du gillar den!!^^

    SvaraRadera