torsdag 29 november 2012

Gör om gör rätt!

I morge sprättade jag försiktigt upp de som blivit fel på min duk och sen när jag skulle åka upp till stockholm så tog jag med mina grejer och broderade på tåget.
Jag kom en bra bit på vägen :)

Sprätta upp!

Och så här långt kom jag:

Julklapps handlingen gick inte smärt fritt: fel i varje affär, massa strul och det tog mycket längre tid än jag hade räknat med.
Men nu är allt inköp och det är bara att slå in det som är klart och pyssla ihop det som ska pysslas :)
Åter igen hoppas jag att jag inte har tagit på mig för mycket och att tiden räcker till!

Nu har jag fått tag på lite verktyg (min far tyckte att jag skulle ha de hemma så han tvingade mig köpa lite saker -.-') ska se om jag får ihop hyllan själv! Det är ju knappast första gången som jag skruvar IKEA-möbler så det borde gå bra!

2 kommentarer:

  1. Fin duken kommer att bli :) jag har bara broderat med korsstygn tidigare men funderar på att prova på annan teknik också :D kanske denna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ^^
      När man fått kläm på stygnen så är det här mycket lättare, man behöver inte sitta ch räckna rutor och byta tråd/garn på samma sätt :)

      Radera