torsdag 22 november 2012

Hemsida och ny Blogg

Nårga av er har kanske sett att det har kommit upp lite nya saker i min sidebar, men om ni inte har det eller inte vet vad det handlar om kan jag berätta det nu!

Jag bestämde mig för att äntligen sätta ihop en hemsida för min leksaks samling, det har blivit väldigt mycket nu och jag kände att jag behövde ett bra sätt för att hålla reda på min saker.
Plus att det är roligt att kunna visa upp det jag har, både för mina IRL vänner och ni i internetvärlden!

Jag har även gjort en blogg som ligger på själva hemsidan under "more" (vill ha två rader med flikar men har inte fått till det än) där jag endast lägger upp bilder på min samling, nya inköp, bilder på gamla, rengöring och lite almänt prat ska hamna där. Jag är osäker på at jag ska sluta helt och visa mina leksaker här eller inte. Jag tycker att det är roligt att blanda in lite annat då och då :p
Vi får se!

Klicka på någon av bilderna så kommer ni till hemsidan!







Jag har lagt till en länk i min vänstra sidebar men en bild, det är bara att klicka där för att komma in på hemsidan.
Sedan har jag även en ruta som uppdateras med mina inlägg från den andra bloggen.

Hoppas att några av er kanske blir lite nyfikna och tittar in ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar